مير حسين موسوي عضو لژ فراماسونري قسطنطنيه است

"صراط" - همایش هشت ماه نبرد سایبری که روز سه شنبه، 11 اسفند 1388 در سالن همایش‌های آسمان در شهرک قدس تهران برگزار شد، با تقدیر از پیام فضلی نژاد به عنوان «جانباز جنگ نرم» به کار خود پایان داد.
در این همایش، محمد حسین صفارهرندی (وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سردار حسین یکتا (رییس ستاد راهیان نور)، حسین قدیانی (نویسنده و شاعر)، احسان محمدحسنی (مدیر موسسه عاشورا) و وحید جلیلی (سردبیر نشریه راه) حضور داشتند که صفارهرندی و سردار یکتا با تقدیر از فضلي نژاد، انگشتر حدیدی را به رسم یادبود به وی اهداء کردند.

 این اولین حضور وی در یک مراسم عمومی پس از ترور نافرجام در شامگاه 2 اسفند بود. پیام فضلی نژاد پس از مراسم تقدیر به مدت 20 دقیقه سخنرانی کرد و از ماهیت ماسونی «جنبش سبز» پرده برداشت. صراط براي نخستين بار متن كامل اين سخنراني را منتشر مي كند .

فضلي نژاد در ابتداي اين سخنراني با طرح اين سوال كه چرا حرکت های اصلاح طلبان را برخواسته از ایدئولوژی ماسوني مي دانيم و جنبش سبز را يك فتنه ي سبز ماسوني مي ناميم. چرا معتقدیم پروژه انتخاباتی آنان در 22 خرداد 1388 يك پروژه انگلیسی بود كه برخواسته از تئوری های مثلث سرویس های جاسوسی mi6 ، سیا و موساد بود گفت :
اولا اغلب رهبران اصلاح طلبان در ایران یا فراماسونر هستند یا دلبسته ي ایدئولوژی ماسوني اند از عبد الكريم سروش كه رسما از دست پرنس برن هارد ولیعهد هلند جایزه ي کلوپ سري بيلدربرگ به نام جایزه ي اراسموس را گرفت و این چنین عضویت رسمی خود را در عالی ترین نهاد ماسوني جهان اعلام كرد تا سيد محمد خاتمی كه فارغ از حضورش در اجلاس سري بيلدر برگ در شهر پرتقال در کتاب "از دنياي شهر تا شهر دنیا" با راهنمايي حسین بشيريه از همه ي فلاسفه ي ملحد ماسون به عنوان فیلسوفی متدين و موفق یاد كرده است تا حزب کارگزاران سازندگی و حزب مشارکت كه در رسانه هايشان مثل شهروند امروز و روزنامه ي شرق و... رسما حزب کودتا های ماسوني مثل يك کودتای سرمایه داري در انگلستان را به عنوان انقلاب های مدرن ستودند و همان نسخه را براي ایران پیشنهاد کردند و تا میر حسین موسوی كه به روایتی عضو لژ فراماسونري قسطنطنیه است همه نشانی از وابستگی به فراماسون ها را در کارنامه ي خود دارند چرا باید چشم بر این حقایق ببندیم  .

به گزارش صراط فضلي نژاد پيرامون وابستگي سيد محمد خاتمي به فراماسونرها ادامه داد : من در اینجا آقای خاتمی را متهم مي کنم به وابستگی به ماسون ها به دلیل اینکه ایشان در کتاب "از دنياي شهر تا شهر دنیا" اغلب فلاسفه ي فراماسونر را مثل جان لاك كه پدر ماسون های انگلیسی است ستوده است آقای خاتمی براي خود چه رسالت، وظیفه و مسئولیتی مي دیده تا در کتابش كه سال 1373 از سوي نشر نی منتشر شده بيايد و اغلب فلاسفه ي ملحد غرب را به عنوان فیلسوفانی مومن و متدين معرفی كند؟ آنهم فلاسفه ای كه به اجماع همه ي مورخان برجسته ي جهان از ویل دورانت تا بروك ماذلیش جزو پدران فلسفه ي ماسوني هستند .

فضلي نژاد درباره عضويت ميرحسين موسوي در لژ فراماسونري قسطنطنيه گفت:
از سوي دیگر گمانه های بسیاری درباره ي عضویت میر حسین موسوی در لژهاي ماسوني مطرح بوده است و همیشه مصلحت ها و ملاحظات مانع از آن شده تا این گمانه زني ها مورد تحقیق تاریخی مطلوب قرار گیرد. آقای میر حسین موسوی عضو لژ فراماسونري قسطنطنیه است این روایتی است كه بسیاری از مورخان برجسته ي ایران و بسیاری از پژوهشگران سياسي این مرز و بوم آن را مطرح کردند حتی يكي از مورخان برجسته يك ماه پیش در گفتگوی تلفنی به شخص من گفت: كه اسناد عضویت میر حسین موسوی در لژ فراماسونري قسطنطنیه موجود است و جاسوسی ایشان براي صهيونيست ها يك احتمال بسیار قویست چرا دستگاه قضايي و نیرو های امنیتی ما به این گزاره ها بي توجه هستند ما میر حسین موسوی را متهم مي كنيم به عضویت در لژ های ماسوني در قوه ي قضائیه و نهاد های امنیتی خواهان رسیدگی به پرونده ي ایشان با عنوان "جاسوسی براي صهيونيست ها" هستیم .

پژوهشگر موسسه كيهان درباره شباهت كودتاي سرمايه داران انگليسي در سال 1688 ميلادي با كودتاي سبز فراماسونرها در سال 1388 شمسي در ايران اظهار داشت : کودتای انتخاباتی اصلاح طلبان در 22 خرداد 1388 يك کودتای ماسوني بود چرا چنین قضاوت مي كنيم اولا پروژه ای كه اصلاح طلبان از دو سال پیش از انتخابات دهم ریاست جمهوری خصوصا با محوریت حزب کارگزاران سازندگی كليد زدند تکرار موج نوي کودتای سرمایه داران در انگلستان بود كه 320 سال پیش يعني در سال 1688ميلادي اتفاق افتاد تاریخ جاسوسی و کودتا ها البته پر از تشابهات حیرت انگیز است و شاید براي شما عجیب باشد كه بگویم 320 سال پیش نیز جنبشی به نام جنبش سبز در انگلستان سال 1688 میلادی توسط فراماسونرها در درون میخانه های حوالی لندن تاسیس شد تا کودتای نرم سرمایه داران پروتستان در انگلستان به ثمر بنشیند و این تشابه شگفت انگیز کودتا ي سرمایه داران سكولار در انگلستان 1688 با کودتای سرمایه داران در ایران 1388 شمسی است .

وي درباره سابقه ي ماسوني و ريشه انگليسي جنبش سبز گفت : در هر دو کودتا چه کودتای سرمایه داري انگلیسی چه کودتای سبز در ایران ابتدا جناح موسوم به اصلاح طلبان بر مبنای آموزه های مارتین لوتر شعار اصلاح مذهبي و رنسانس اسلامی میدادند ، در انگلستان سرمایه داران پروتستان 20 سال قبل از کودتا شعار اصلاح دین مي دادند همان سرمایه داراني چون جان لاك كه تاجران برده بود و از نخستین استعمار گران قاره ي آمريكا در ایران نیز از قضا بیست سال پیش از کودتای سبز روشنفکران بورژوای با شعار اصلاح ديني و پروتستانتيسم اسلامی پا به میدان نهادند دقیقا پس از جنگ تحمیلی عبدالکریم سروش و سيد محمد خاتمی كه هر دو وابستگی های ماسوني آشکار دارند نسخه انگلیسی را برگزیدند تا يك مارتین لوتر مسلمان متولد شود .

مارتین لوتر يكي از پیشگامان فرا ماسونري بود كه آيين ماسوني رز صليبي را تبلیغ مي كرد بنابراین هم در کودتای سرمایه داران انگلیسی 1688 میلادی و هم در کودتای سبز ماسوني ایران در 1388 شمسی آموزه های ماسوني مارتین لوتر محور فعالیت اصلاح طلبان براي آغاز روند سكولاريسم ديني بود در هر دو کودتا اصلاح طلبان پس از شعار اصلاح ديني شعار جامعه ي مدنی و حکومت سكولار را سر دادند در انگلستان جان لاك به تصحیح از توماس هاپ در کتاب "رساله ای درباره ي حكومت" نوشت كه مشروعیت الهی باید از نظریه ي دولت ساقط گردد جان لاك گفت كه هدفم از این كار تثبیت تاج و تخت احیاگر و منجي كبير سلطنت يعني خواستگاه دوباره برگشته ي ما ویلیام سوم است كسي كه خود را منجي تاج و تخت مي دانست پدر جامعه مدنی توسط سيد محمد خاتمی در ایران دانسته شد اندیشه جامعه ي مدنی به عنوان بستر ساز کودتای سرمایه داران انگلیسی از 15 سال قبل از آن کودتا در لندن پا به عرصه گذاشت .

وي درباره بازتوليد گفتمان فراماسونر هاي انگليسي در ايران توسط اصلاح طلبان پس از پايان جنگ تحميلي افزود: در ایران نیز از قضا عبدالکریم سروش در حلقه ي كيان و سيد محمد خاتمی در حلقه ي آيين از15 سال قبل از کودتای ماسوني سبز شعار جامعه ي مدنی و حکومت سكولار مي دادند . دو سال قبل از هر دو کودتا سرمایه داران پروتستان در ائتلاف با سیاست مداران و حاکمان اصلاح طلب حول محور واحدی اجتماع کردند دو سال قبل از کودتای سرمایه داران انگلیسی رهبران اصلاح ديني سرمایه داران و اعضای مجلس عوام در میخانه ای حوالی لندن بر سر کودتای براندازی حکومت جيمز دوم به توافق رسیدند گویا مقدر بود از هنگامی كه فراماسون ها در عرصه ي قدرت همه ي رخداد ها در میخانه ها رقم بخورد .

نويسنده پرفروش ترين كتاب سياسي سال با شرح جزئيات سند وابستگي جنبش سبز به فراماسونرهاي انگليسي ادامه داد : حزب سبز يا همان حزب ويج كه جان لاك تئوريسين سياسي آن است با شعار زندگی، آزادی و مالكيت تحت نام باشگاه سبز فعالیت خود را شدت بخشید . تمامی اعضای این حزب جزء فراماسونر های برجسته ي انگلستان بودند سبز های فراماسونر انگلیسی كه آن هنگام با اقدام هايشان ، قدرت را در پارلمان از دست داده بودند از رهگذر پیمانی با محافظه کاران و هفت تن از اشراف متنفذ ائتلاف بزرگ سبز ها را در انگلیس سال 1686 تشكيل دادند.

در ایران نیز مانند انگلستان دقیقاً دو سال قبل از انتخابات حزب کارگزاران رسما نسخه ي کودتای انگلیسی فراماسون ها را براي انتخابات دهم ریاست جمهوری پیشنهاد كرد . هفته نامه شهروند امروز از سال 1386 در مقالاتی مانند "زنده باد سرمایه داري" و "چرا انگلیسی ها جمهوری خواه نیستند؟" به قلم محمد قوچاني به صراحت گفت كه باید براساس مدل انگلیسی ، خواست سرمایه داران ایرانی را تبدیل به خواست قدرت كنيم و صراحتا از سال 1386 حزب کارگزاران از باشگاه سبز به عنوان محملي براي براندازی حاکمیت نام برد كه تمام رگه های این نسخه ي انگلیسی را در هفته نامه ي شهروند امروز مي توان جستجو كرد .

از همين نقطه، ائتلاف روشنفکران ماسون و سرمایه داران اصلاح طلب در ایران سخن گفتند چنانكه مي بينيم مير حسين موسوي هم در نخستين همايش سخنرانان حامي خود با ستایش از سرمایه داران حتی نسبت های ناروايي را به پيامبر بزرگوار اسلام داد و گفت پيامبر اسلام كارهاي خود را از طریق سرمایه داران پیش مي برد نه از طریق فقرا. حزب کارگزاران سازندگی رسما اعلام كرد كه جان لاك همان پيامبر لیبرالیسم انگلیسی و پدر فلسفه ي ماسوني پيامبر آزادی خواهي در ایران است و هفته نامه شهروند امروز يك ویژه نامه در ستایش وی منتشر كرد .
وي در نقد ايدئولوژي حزب كارگزاران گفت : این چنین رنگ و بوي ماسوني جنبش سبز در ایران آشکار شد. حسين مرعشي سخنگوی حزب کارگزاران در سال 1386 گفت براي ما تکنو کرات ها فرقی نمي كند چه حاکمیتی در ایران سر كار باشد با هر رژیمی كه در ایران حاکم باشد كار مي كنيم بنابراین براي کارگزاران رژیم شاه و جمهوری اسلامی فرقی نمي كرد مهم تامين منافع آنان بود و این يكي از محور های اصلی تفکر ماسوني است در هر دو کودتا چه در ایران و چه در انگلستان كشوري خارجی از اصلاح طلبان حمایت مي كرد و اصلاح طلبان نيز چشم به حمایت آنان دوخته بودند.

فضلي نژاد درباره حمايت هاي خارجي از كودتاگران انگليسي و ايراني ادامه داد : درکودتای سرمایه داران انگلیسی در سال 1688 سران جنبش سبز در 30 ژوئن 1688 با ارسال دعوتنامه ای به حاکم هلند از او خواستند تا با حمله ي به انگلستان آزادی را براي انگلیسی ها به ارمغان آورد و براي حفظ فرقه ي پروتستان به کشورشان حمله كند حاکم . هلند نیز در پاسخ به نامه ي سبز های انگلیسی نوشت كه براي حفظ حقوق و اشراف و نظام سرمایه داري به انگلستان حمله مي کنند . در کودتای 1688 انگلیس اصلاح طلبان سبز هیچگاه شعار عدالت اجتماعی و حقوق فقرا ندادند و توافقی نا نوشته ميان سرمایه داران و حکومت های خارجی براي براندازی حکومت صورت گرفت .
در ایران نیز اصلاح طلبان دقیقا چنین روندی را پیمودند ، بعد از فروردین 1388 سفر های آقای خاتمی به اروپا و عربستان آغاز شد و ایشان از ملک عبدالله تقاضای پول كرد تا هزینه های انتخاباتی مير حسين موسوي را ساپورت كند ، حمایت های خارجی از اصلاح طلبان امروز يك پديده ي آشکار و روشن است مشاهده مي كنيم حمایت سرمایه داران از مير حسين موسوي نیز همینطور است .

فضلي نژاد در پايان پيرامون شعار انقلاب بدون خونريزي در هر دو كودتا گفت : بنابراین مي بينيم كه همه ي محورهايي كه فراماسونر ها در کودتای سرمایه داري انگلستان 1688 دنبال مي کردند هر کدام به نوعی در ایران سال 1388 شمسی باز آفريني و باز تولید شد و نکته ي مهمتر از همه اینکه در هر دو کودتا اپوزسیون سياسي با شعار انقلاب بدون خونریزی به سوي تشكيل جبهه ي واحدی رفت كه اتاق فكر آن در خارج از مرز ها بود . در انگلستان همپای روسی يعني جان لاك از هلند این کودتا را رهبری مي كرد و در ایران نیز مثلث نظریه پردازان سیا،mi6 و موساد رهبران این کودتا بودند و در هر دو کودتا جان لاك پيامبر این انقلاب بود.َ

نظرات شما عزیزان:

ستایش
ساعت17:45---10 آبان 1392
کلا وبت عالی بود
بیا به منم سربزن منتظرتم بابا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392 | 1:20 | نویسنده : saeed |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.